Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pelan U Mobile Hero P38 Menawarkan Data Serta Panggilan Tanpa Had - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pelan U Mobile Hero P38 Menawarkan Data Serta Panggilan Tanpa Had

Data ialah “darah” yang mengalir di dalam peranti pintar di tangan anda sekarang. Tanpa data peranti ini hanya akan menjadi seperti sebuah Nokia 3320 zaman dahulu. Oleh itu pelan data yang mampu milik memang sentiasa didambakan pengguna di Malaysia. Hari ini U Mobile menawarkan pelan pascaabayar baru Hero P38 dengan tawaran data serta panggilan “tanpa had”.

“Tanpa had” disini tertakluk kepada penggunanya menerusi App-Onz (terhad kepada Facebook, Twitter dan Instagram), Music-Onz (terhad kepada Apple Music, Spotify. Tidak dan 17 perkhidmatan lain), Waze dan akhir sekaki Call-Onz. Tawaran panggilan tanpa had ini ditawarkan kepada panggilan kepada kesemua rangkaian. Bagi kegunaan di luar syarat yang tertakluk di atas, pelanggan menerima kuota 4 Gigabyte data sebulan.

Bagi yang memerlukan lebih banyak data, U Mobile akan melancarkan pelan Hero P48 yang memberikan kesemua tawaran di atas dengan penambahan Video-Onz sebanyak 5 Gigabyte untuk penstriman video Netflix, YouTube, iFlix, Viu dan 20 aplikasi yang lain. Pada waktu yang sama pelanggan menerima kuota 5 Gigabyte data sebulan. Pelan Hero P48 akan mula ditawarkan pada 17 April hadapan.

Untuk maklumat lebih lanjut serta terma dan syarat sila layari laman Umobile.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2oBPP8S

✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.