Hi! Welcome Back and Stay Tune! Lagi Gambar HTC One X10 Tertiris Ke Arena Web - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Lagi Gambar HTC One X10 Tertiris Ke Arena Web

Beberapa bulan lepas, kita telah melihat ketirisan HTC One X10, salah satu telefon pintar daripada HTC yang juga murupakan kemaskini kepada HTC One X9 yang telah dipasarkan di Malaysia sejak bulan Julai 2016 lepas.

HTC One X10

Kini, beberapa gambar baru hadir ke arena web, memperlihatkan lebih jelas apakah yang akan dibawakan oleh telefon pintar ini dari segi rekaan – selain memperlihatkan mungkin HTC dalam persiapan untuk melancarkannya tidak lama lagi.

Mengikut apa yang kita dengar sebelum ini, telefon pintar ini dijangka dilengkapi skrin 5.5-inci dengan paparan resolusi HD penuh, memori 3GB RAM, dan ruangan storan 32GB. Melengkapkannya juga adalah kamera utama 16-megapixel, dan kamera hadapan 8-megapixel.

Melalui gambar promosi HTC yang tertiris, telefon pintar ini dijangka akan menyertakan sokongan bateri bersaiz besar melaluinya.

HTC One X10

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2o8p08d

✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.