Hi! Welcome Back and Stay Tune! Jadi Popular Selepas Ajak Emma Stone ‘Dating’ - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Jadi Popular Selepas Ajak Emma Stone ‘Dating’

Sebuah video lamaran yang ditujukan kepada aktres cantik Emma Stone untuk menghadiri parti prom oleh seorang remaja menjadi tular sejak beberapa hari lalu. Tambahan, ajakan anak muda itu direspon oleh bintang filem La La Land itu.

Remaja yang dikenali sebagai Jacob Staudenmaier itu telah membuat sebuah video berkonsep ‘La La Land untuk menarik perhatian umum sekaligus memikat hati aktres berusia 28 tahun itu. Dalam video tersebut dia mengundang Emma untuk menjadi pasangannya untuk satu acara prom. .

Video yang dimuat naik di laman YouTube sejak 4 April lalu menjadi tular. Sehingga kini, ia sudah mencecah lebih 1 juta tontonan.

Namun sayangnya, Emma tidak dapat memenuhi permintaan Jacob, namun pelakon itu memberi respons yang manis kepada pemuda berkenaan.

Difahamkan, Emma terus menghubungi Jacob secara peribadi.

Ketika tampil di dalam program ‘Good Morning America’, Jacob membacakan surat kiriman idola pujaannya itu.

“Jacob, terima kasih membuat satu lamaran yang terbaik yang pernah ditujukan kepadaku,”.

“Saya tidak dapat memenuhi permintaan tersebut tetapi saya berasa sangat terhormat dan tidak berhenti tersenyum sepanjang menonton video kamu.

“Saya kini berada berada di London dan sedang menjalani penggambaran. Tetaoi saya harap kamu akan bergembira di acara prom nanti. Saya gembira kerana kamu memilih saya,” tutur Jacob membacakan pesanan Emma.

Bukan hanya itu, Emma juga memuji Jacob yang mirip dengan pasangannya di ‘LaLaLand’, Ryan Gosling.

“Terima kasih. Saaya melihat Gosling di diri kamu. Pada mata kamu. Love, Emma.”

The post Jadi Popular Selepas Ajak Emma Stone ‘Dating’ appeared first on Berita Viral.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2o8K8Mu

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.