Hi! Welcome Back and Stay Tune! Sebanyak 5 Juta Huawei Mate 9 Sudah Terjual Setakat Ini - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Sebanyak 5 Juta Huawei Mate 9 Sudah Terjual Setakat Ini

Peranti Huawei terhangat di pasaran buat masa ini ialah P10 dan P10 Plus. Kedua-duanya dilengkapi sistem dwi-kamera dengan lensa berteknologi Leica. Tetapi bagi mereka yang memerlukan peranti dengan skrin lebih besar, Mate 9 ialah pilihan alternatif dengan spesifikasi yang hampir setanding. Peranti ini sudah terjual di Malaysia sejak penghujung Disember yang lalu.

Pihak Huawei baru sahaja berkongsi jumlah jualan phablet yang berkuasa ini. Dalam masa empat bulan sejak dilancarkan. sebanyak 5 Juta unit sudah terjual di seluruh dunia.  Ini ialah peningkatan jualan sebanyak 36% dalam tempoh yang sama jika dibandingkan dengan Mate 8.

Huawei menunjukkan peningkatan jualan tahun lalu dengan 12 Juta peranti keluar P9 berjaya dijual. Persaingan yang semakin sengit ini akan memastikan pengeluar lain terus berinovasi dan akan menguntungkan pengguna.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2p9LryB

✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.