Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pegawai Polis ‘Kantoi’ Menipu Ketika Peperiksaan Menggunakan Bantuan Isteri Yang Membaca Jawapan Menerusi Bluetooth Dengan Memasang Kamera Mikro Dan Disambung Ke Pemacu Google.. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pegawai Polis ‘Kantoi’ Menipu Ketika Peperiksaan Menggunakan Bantuan Isteri Yang Membaca Jawapan Menerusi Bluetooth Dengan Memasang Kamera Mikro Dan Disambung Ke Pemacu Google..


INDIA- Seorang pegawai polis ditahan selepas dipercayai menipu ketika peperiksaan menggunakan bantuan isterinya.
Safeer Karim didakwa menggunakan kamera mikro yang dipasang pada dadanya kemudian disambung ke pemacu Google.
Menerusi sambungan itu, isterinya akan membaca jawapan soalan peperiksaan itu menggunakan Bluetooth.

Polis Hyderabad menahan Joyce pada Selasa kerana didakwa membantu Karim menipu dalam peperiksaan perkhidmatan awam.
Wanita itu turut dibantu seorang pakar teknologi yang terlibat dengan sindiket penipuan berteknologi tinggi, Dr P Rambabu yang turut ditahan polis.
Polis merampas cakera keras komputer, komputer riba, iPad dan alatan lain dari kedua-dua suspek.
Inspektor Srinivas Rao memberitahu The Hindustan Time:"Kami telah menyerahkan kedua-dua suspek kepada polis Chennai."

"Mereka sedang menyoal siasat suspek sekarang di Hyderabad sebelum diserahkan ke Chennai.
"Karim tidak berpuas hati dengan pemilihan untuk perkhidmatan polis dan menyebabkan dia melakukan penipuan itu," katanya.
Karim bertugas sebagai penguasa polis tambahan di daerah Tirunalveli, Tamil Nadu dan boleh berdepan risiko dipecat atas kesalahan itu.


✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2yTxWbW

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.