Hi! Welcome Back and Stay Tune! Ngeri! Leher Budak 3 Tahun Tertusuk Pensil - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Ngeri! Leher Budak 3 Tahun Tertusuk Pensil

Spread the love

BEIJING – Seorang kanak-kanak di China terpaksa menahan kesakitan selepas lehernya tertusuk pensil ketika sedang bermain di kediamannya baru-baru ini.

Media tempatan melaporkan bahawa mangsa yang dikenali sebagai Xiao Hua dikejarkan ke Hospital Guangxi Minzu di Nanning bagi menerima rawatan segera.

Kejadian tersebut berlaku ketika Xiao Hua sedang melukis di meja kecilnya dan kerana tangannya terlalu ke bahagian tepi menyebabkan meja tersebut terbalik bersamanya.

Susulan itu, pensel yang digunakannya secara tidak sengaja tertusuk bahagian lehernya sebelum kejadian disedari ibu bapanya.

Leher Budak 3 Tahun Tertusuk Pensil

Dailystar melaporkan, mangsa tiba di hospital dalam keadaan sedar dengan pensil masih tertusuk di lehernya.

Doktor Ban yang merawat kanak-kanak perempuan itu berkata, tindakan ibu bapa mangsa yang tidak menarik pensel tersebut adalah betul kerana jika dilakukan, boleh berlaku pendarahan yang tidak terkawal.

“Ibu bapa kanak-kanak ini bertindak dengan betul,” katanya.

Menurutnya, pensel tersebut berjaya dikeluarkan dan tidak menyentuh arteri utama di bahagian leher hingga boleh menyebabkan kecederaan parah

Jelasnya, mangsa kini berada dalam keadaan stabil selepas pembedahan dan masih menerima rawatan lanjut di hospital. – MYNEWSHUB.CC

[embedded content]

Loading…

Spread the love

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2lMcDB9

✍ Sumber : ☕ Berita Isu Panas


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.