Hi! Welcome Back and Stay Tune! (Ura-Ura) Samsung Galaxy S8 Akan Dijual Serentak Di Seluruh Dunia Pada 21 April Hadapan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

(Ura-Ura) Samsung Galaxy S8 Akan Dijual Serentak Di Seluruh Dunia Pada 21 April Hadapan

Umum diketahui Samsung Galaxy S8 tidak akan dilancarkan di MWC tahun ini. Sebaliknya ia ditangguhkan ke tarikh yang lain bagi memastikan keselamatan peranti sebelum dijual kepada umum. Sebelum ini kami ada melaporkan bahawa kedua-dua model Galaxy S8 akan dilancarkan pada 29 Mac hadapan di New York.

Samsung Galaxy S8 Tertiris

Laman ET News mengatakan Samsung Galaxy S8 akan dilancarkan serentak di kesemua pasaran dunia pada 21 April. Mereka memetik sumber dari seorang pegawai tinggi syarikat telekomunikasi Korea Selatan. Sebelum ini Korea Selatan akan menerima peranti seminggu lebih awal berbanding pasaran lain di dunia. Bagi peminat Samsung yang mahukan peranti terkini mereka, pelancaran secara serentak ini pastinya dialu-alukan.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2lM785M



✍ Sumber : ☕ Amanz


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.