Hi! Welcome Back and Stay Tune! Ahya Rosli Panggil Zulin Aziz 'sayang' - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Ahya Rosli Panggil Zulin Aziz 'sayang'

Pada: Sabtu, 11 Mac 2017
Ahya, Artis Bercinta, Deejay Radio, Gossip Artis, Pelakon, Suria FM, Zulin Aziz,

Pelakon Ahya Rosli (anak kepada pelakon veteran Normah Damanhuri) menjelaskan panggilan sayang kepada pengacara dan deejay radio Suria FM, Zulin Aziz tidak membawa maksud mereka sudah menjalinkan hubungan cinta.

Ahya berkata, panggilan manja itu sentiasa digunakan kepada kawan-kawan yang rapat dengan dia dan ahli keluarganya.

“Saya panggil sayang dekat kawan-kawan yang saya sayang terutamanya yang baik dengan keluarga saya.

“Zulin baik dan rapat dengan kakak saya, jadi tidak salah saya panggil sayang kerana saya sayang dia macam kawan-kawan,” ujarnya kepada mStar Online.

Pasangan ini digosipkan bercinta sejak beberapa bulan lalu selepas Zulin Aziz sering mendapatkan khidmat Ahya sebagai jurulatih kecergasan peribadi.

Tag : Ahya , Artis Bercinta , Deejay Radio , Gossip Artis , Pelakon , Suria FM , Zulin Aziz

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2lMS9cM

✍ Sumber : ☕ Berita Isu Panas


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.