Hi! Welcome Back and Stay Tune! Kuasa Politik Membolehkan Orang Melayu, Bumiputera Nikmati Kehidupan Lebih Baik – PM Najib - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Kuasa Politik Membolehkan Orang Melayu, Bumiputera Nikmati Kehidupan Lebih Baik – PM Najib

BERA: Kuasa politik Barisan Nasional (BN) yang ditunjangi Umno membolehkan Melayu dan bumiputera nikmati kehidupan lebih baik termasuk dalam pendidikan.

Perdana menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata,  program seperti Jelajah Pendidikan Bumiputera (JPB) 2017 menjadi bukti kerajaan sentiasa mengambil berat pendidikan anak-anak golongan itu.

“Kedudukan anak Melayu dan Bumiputera termasuk yang berada di Sabah dan Sarawak dan Orang Asli lebih baik kerana apa?…kerana perjuangan UMNO yang bawa perubahan termasuk menerusi program JPB.

“Kalau pihak pembangkang, yang ditunjangi DAP, jangan harap ada program seperti ini akan dilaksanakan mereka. Ini mesti kita faham, apa yang kita lihat hari ini tidak boleh dipisahkan dengan kekuasaan politik kerana inilah yang menentukan kemungkinan segala-galanya berlaku,” katanya ketika merasmikan program Jelajah Pendidikan Bumiputera di Padang Awam Majlis Daerah Bera di sini, hari ini.

Dianggarkan kira-kira 15 ribu penduduk sekitar dan generasi muda hadir pada majlis itu.

Pada majlis sama, perdana menteri turut melancarkan aplikasi JPB4U bagi memudahkan pelajar mendaftar untuk menyertai program berkenaan.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2n9TA5p

✍ Sumber : ☕ Siakapkeli


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.