Hi! Welcome Back and Stay Tune! Samsung Kini Pemilik Harman – Meliputi Jenama AKG, Harman Kadron, JBL, Dan Lain-Lain - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Samsung Kini Pemilik Harman – Meliputi Jenama AKG, Harman Kadron, JBL, Dan Lain-Lain

Samsung pada penghujung tahun lepas telah mengumumkan mereka akan mengambil-alih Harman International Industries. Selepas melalui pelbagai fasa, kini pengambil-alihan berkenaan selesai sepenuhnya, dan Samsung Electronics kini merupakan pemilik Harman International Industries.

Pengambil-alihan ini oleh Samsung boleh dikatakan antara nilai tertinggi yang pernah dikeluarkan mereka – iaitu bernilai $8 bilion (sekitar RM35 bilion).

Dengan adanya Harman ini, Samsung kini memiliki lebih kepakaran dalam arena audio dan juga untuk integrasi inforia dalam kenderaan. Seperti ramai sedia maklum, Harman International Industries merupakan pemilik disebalik jenama seperti AKG, Harman Kardon, Infinity, JBL, Lexicon, Mark Levinson dan juga Revel

Ia dikatakan sekitar 25 juta kenderaan di dunia yang dilengkapi sistem inforia Harman, selain jutaan lagi yang menggunakan sistem audio mereka.

Samsung sendiri sebelum ini telah mengintegrasikan teknologi audio AKG pada peranti terbaru mereka, dan mengatakannya akan mengintegrasikan ia pada telefon Galaxy akan datang.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2npwwLX



✍ Sumber : ☕ Amanz


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.