Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pandelela, Nur Dhabitah Gagal Ke Peringkat Akhir - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pandelela, Nur Dhabitah Gagal Ke Peringkat Akhir

Spread the love

KUALA LUMPUR – Penerjun negara, Pandelela Rinong dan Nur Dhabitah Sabri gagal melepasi saingan separuh akhir acara 10 meter platform wanita di Kejohanan Terjun Siri Dunia FINA di Guangzhou, China, hari ini.

Pandelela, pemenang pingat perak Sukan Olimpik 2016, gagal mendapatkan tiket ke pusingan akhir selepas mencatat 338 mata untuk berada di tempat terakhir daripada lima penerjun di separuh akhir A di Swimming Natatorium, Pusat Sukan Olimpik.

Hanya tiga penerjun teratas daripada dua separuh akhir yang diadakan mara ke final, dan Pandelela dipisahkan dua mata untuk ke final, dengan peserta tempat ketiga, Yulia Timoshinina dari Russia, mengumpulkan 340 mata menerusi lima terjunan.

Nur Dhabitah pula menduduki tempat keempat dalam separuh akhir B dengan mengumpulkan 302 mata, demikian menurut laman web Persekutuan Renang Antarabangsa (FINA), www.fina.org.

Pingat tunggal negara di kejohanan ini disumbangkan pasangan yang menghasilkan pingat perak di Sukan Olimpik Rio de Janeiro, Pandelela dan Cheong Jun Hoong, yang memperoleh gangsa dalam acara 10m platform seirama pada Khamis. – BERNAMA

[embedded content]

Loading…

Spread the love

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2lMGNp7

✍ Sumber : ☕ Berita Isu Panas


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.