Hi! Welcome Back and Stay Tune! Amazon Akan Menghapuskan Inventori Penjual Produk Yang Membenarkan Kandungan Cetak Rompak - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Amazon Akan Menghapuskan Inventori Penjual Produk Yang Membenarkan Kandungan Cetak Rompak

Mendapatkan kandungan cetak rompak adalah amat mudah sekarang. Pada peranti pintar terdapat pelbagai aplikasi yang membolehkan penstriman filem dan siri TV secara haram. Bagi yang lebih gemar menonton di ruang tamu, wujud set kotak-televisyen digunakan bersama dengan perisian Kodi untuk tujuan yang sama.

Amazon, stor atas talian terbesar di dunia mengumumkan polisi baru yang akan menghalang jualan set kotak-televisyen yang memudahkan pengguna menonton kandungan cetak rompak. Arahan terbaru memberikan amaran kepada penjual supaya tidak mengiklankan set kotak-televisyen dengan perisian mesra cetak rompak terpasang. Malahan mengiklankan bahawa set kotak-televisyen mampu diubahsuai untuk menonton kandungan cetak rompak turut diharamkan.

Penjual yang didapati melanggar arahan terbaru ini akan diharamkan dari menggunakan platform Amazon. Kesemua inventori mereka yang tersimpan di gudang-gudang Amazon akan dilupuskan tanpa sebarang ganti rugi.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://bit.ly/2ntaxnT

✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.