Hi! Welcome Back and Stay Tune! ASUS Hadir Dengan Tetikus Baru – ASUS ROG STRIX Impact Untuk Permainan MOBA - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

ASUS Hadir Dengan Tetikus Baru – ASUS ROG STRIX Impact Untuk Permainan MOBA

Adakah anda seorang peminat permainan atas-talian seperti League of Legends dan DoTA? Apakah anda merasakan bahawa papan kekunci dan tetikus anda tidak setanding dengan kehandalan anda di dalam permainan-permainan ini? ASUS ada jawapannya untuk anda dengan tetikus yang dibina khas untuk permainan kategori ini, yang dinamakan ASUS ROG STRIX Impact.

Tetikus ini hadir dengan cangkerang hitam, dan juga corak yang diilhamkan dari rekaan tamadun Maya. Tetikus STRIX Impact ini mempunyai empat butang, termasuklah butang klik kiri dan kanan, penatal yang boleh diklik, dan juga suis DPI yang membolehkan anda mengubah sensitiviti kelajuan tetikus dengan mudah.

Kebiasaannya, tetikus akan dibina sekali dengan butang-butangnya, akan tetapi, butang-butang pada tetikus STRIX Impact ini menggunakan rekaan yang diasingkan daripada cangkerangnya untuk tindak balas yang lebih laju.

Bukan itu sahaja, butang-butang utama tetikus ini juga menggunakan suis mekanikal Omron, yang menjanjikan jangka hayat sehingga 50 juta klik – membolehkan tetikus STRIX Impact ini bertahan untuk beberapa tahun.

Dalam pada itu, jika komputer ataupun komputer riba anda ada sokongan pencahayaan ASUS Aura Sync, anda juga boleh menggunakan perisian ROG Armoury untuk menyelaraskan efek pencahayaan selari dengan tetikus ini.





Sumber : ☕ Amanz

class="fb-like" data-href="http://ift.tt/29MFLiA" data-layout="standard" data-action="like" data-size="small" data-show-faces="true" data-share="true">

Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy and always take care! Jangan lupa untuk Like & Share! 👍 💕 ✍(◔◡◔)

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.