Hi! Welcome Back and Stay Tune! Shah Tapaw Jelas Kenapa Bagi Nama Anak 'Naruto' - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Shah Tapaw Jelas Kenapa Bagi Nama Anak 'Naruto'

Pada: Khamis, 16 Februari 2017
Anak Artis, Berita Artis, Deejay Radio, Instagram, Personaliti TV, Shah Tapaw,

Yang ni tak tahu lah macamana Shah Tapaw boleh dapat nama seperti itu untuk anaknya yang baru lahir. Mungkin terlalu fanatik dengan kartun yang ditontonnya tu kot. Apa-apa pun tahniah diatas menerima cahaya mata baru.

“Sebenarnya perkara yang dikongsi oleh saya itu tidak betul. Gambar tersebut telah pun di edit dan ia hanyalah gurauan semata-mata dikalangan adik-beradik saya.

“Pada awalnya memang saya terfikir untuk meletakkan nama anak saya Naruto namun mendapat bantahan kerana tidak membawa maksud yang baik. Jadi saya nak juga post ke Instagram,” ujarnya memetik MediaHiburan.

Untuk rekod, nama sebenar anak kedua pelawak dan pengacara tersebut ialah Muhammad Putra Iyyad Bin Mohd Shah Rizal. Lahir pada 12 Februari jam 1.42 pagi.

Tag : Anak Artis , Berita Artis , Deejay Radio , Instagram , Personaliti TV , Shah Tapaw





Sumber : ☕ Siakapkeli

class="fb-like" data-href="http://ift.tt/29MFLiA" data-layout="standard" data-action="like" data-size="small" data-show-faces="true" data-share="true">

Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy and always take care! Jangan lupa untuk Like & Share! 👍 💕 ✍(◔◡◔)

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.