Hi! Welcome Back and Stay Tune! Penghawa Dingin Baru Samsung Hadir Dengan Ciri “Bebas Angin” – Tapi Mungkin Tidak Akan Hadir Ke Malaysia - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Penghawa Dingin Baru Samsung Hadir Dengan Ciri “Bebas Angin” – Tapi Mungkin Tidak Akan Hadir Ke Malaysia

Samsung boleh dikatakan agak popular dengan penawaran telefon pintar mereka, tetapi ia juga merupakan sebuah jenama yang tidak asing untuk barangan peralatan elektronik rumah seperti televisyen, mesin basuh, peti sejuk, dan juga penghawa dingin.

Terkini, lanjutan daripada pengenalan penghawa dingin baru daripada Samsung di CES 2017 bulan lepas, hari ini Samsung turut telah memperlihatkan penghawa dingin terbaru mereka, AR9500M Wind-Free. Melalui penghawa dingin ini, ia memfokuskan kepada ciri “bebas-angin”.

Samsung Wind Free

Melalui ciri ini, selepas suhu bilik yang inginkan dicapai, penghawa dingin berkenaan akan secara automatik beralih kepada mod “Free Wind” yang mana ia beroperasi tanpa proses tiupan angin kuat seperti kebiasaan.

Samsung mengatakan ia menggunakan lebih 21,000 lubang udara dalam mengalirkan udara sejuk secara sekata – lebih kurang seperti apa yang dilakukan dalam peti sejuk.

Samsung Wind Free

Dengan ciri baru ini, ia akan membolehkan anda yang duduk dibawah peti sejuk tidak berasa rimas – termasuk ketika anda sedang tidur kerana angin tidak bertiup, tetapi suhu bilik adalah sejuk.

Seperti penghawa dingin lain, ia juga menyertakan ciri seperti penjimatan tenaga dan integrasi sokongan menggunakan WiFi.

Samsung Wind Free

Walaubagaimanapun, untuk pengguna tempatan, salah satu perkara yang mungkin sedikit mendukacitakan adalah dimana kebarangkalian untuk Samsung membawa masuknya dalam masa terdekat adalah sangat kecil. Apa pun, tidak mustahil untuk kita melihat untuk ia hadir pada suatu masa nanti – atau mungkin Samsung akan mengintegrasikan ini pada pelbagai penghawa dingin mereka pada masa akan datang.





Sumber : ☕ Amanz

class="fb-like" data-href="http://ift.tt/29MFLiA" data-layout="standard" data-action="like" data-size="small" data-show-faces="true" data-share="true">

Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy and always take care! Jangan lupa untuk Like & Share! 👍 💕 ✍(◔◡◔)

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.