Hi! Welcome Back and Stay Tune! Live Streaming Keputusan Pahang Vs Pulau Pinang 18 Februari 2017 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Live Streaming Keputusan Pahang Vs Pulau Pinang 18 Februari 2017

Keputusan Terkini Pulau Pinang Vs Pahang 22 April 2015 FA Suku Akhir Kedua. Empat pasukan lagi akan bertarung malam ini untukmenentukan samada 2 pasukan pilihan iaitu Pahang sebagai juara bertahan dan pasukan seberang Tambak, LIONS XII layak atau tidak ke Separuh Akhir, Kedua-dua pasukan mempunyai kelebihan yang besar ke atas Pulau Pinang dan JDT II hasil kemenangan pada perlawanan Suku Akhir pertama pada 7 dan 8 April yang lepas.   

Untuk peminat bolasepak, perlawanan JDT II lawan LIONS XII di Stadium MPPG akan disiarkan secara langsung di TV9 bermula jam 830 malam, 22 April 2015. Perlawanan Pulau Pinang dan Pahang tidak akan disiarkan secara langsung tetapi anda boleh mengikuti keputusan terkini secara langsung di LIVESCORE.

Pulau Pinang Vs Pahang 22 April 2015 Piala FA
Berikut adalah jadual dan keputusan terkini perlawanan Piala FA Suku Akhir Kedua. Keputusan perlawanan pertama dalam kurungan :-
 
22 APRIL 2015 (SUKU AKHIR KEDUA)  
PULAU PINANG mln PAHANG
(0 – 2)  2 – 2 (PEN – Moreira 76 & 87. PAH – Nwakaeme min 6 & 11). Pahang layak aggregat 4 – 2
8.45 mlm
Stdm Bandaraya, Pulau Pinang

JOHOR DARUL TA’ZIM II mln LIONS XII FC
(0 – 2)  0 – 2 Khairul Nizam Kamal min 20, Nazrul Nazari min 64. Lions XII layak aggregat 4 – 0
8.45 mlm
Stdm Majlis Perbandaran Pasir Gudang


>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2kC9AYa



✍ Sumber : ☕ Siakapkeli


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.