Hi! Welcome Back and Stay Tune! Humble Software Bundle Hadir Dengan Perisian Komputer Seperti 3D Mark, System Mechanic Dan Sebagainya - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Humble Software Bundle Hadir Dengan Perisian Komputer Seperti 3D Mark, System Mechanic Dan Sebagainya

Humble Bundle merupakan nama yang tidak asing bagi anda yang mengemarkan permainan komputer tetapi pada harga yang murah. Kebiasaannya, anda boleh menyumbangkan harga yang anda tetapkan sendiri (serendah $1), dan mendapatkan permainan yang ditawarkan mengikut peringkat.

Terkini, mereka turut hadir dengan koleksi perisian tersendiri melalui Humble Software Bundle. Melaluinya, koleksi perisian komputer ditawarkan kepada pengguna.

Humble Software Bundle

Pada sumbangan minima $1, pengguna akan diberikan dengan perisian seperti System Mechanic 16.5, AirParror 2, dan juga EaseUS Partition Master.

Pada sumbangan purata pula, pengguna akan mendapat perisian seperti Daemon Tools Pro 8, Backblaze Online Backup dan juga 3D Mark Advanced Edition.

Dan pada sumbangan minima $12, pengguna akan disediakan dengan PCMark 8 Advanced Edition, VRMark Advanced Edition dan juga Dashlane Premium.

Bagi anda yang berminat, boleh menyemak laman Humble Software Bundle hari ini, dan mendapatkannya sekiranya ia menarik minat anda.

Layari : Humble Software Bundle





Sumber : ☕ Amanz

class="fb-like" data-href="http://ift.tt/29MFLiA" data-layout="standard" data-action="like" data-size="small" data-show-faces="true" data-share="true">

Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy and always take care! Jangan lupa untuk Like & Share! 👍 💕 ✍(◔◡◔)

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.