Hi! Welcome Back and Stay Tune! Ini Mungkin Coca-Cola Paling ‘Sihat’ Untuk Diminum - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Ini Mungkin Coca-Cola Paling ‘Sihat’ Untuk Diminum

Kalau anda peminum setia air jenama Coca-Cola, Coca-Cola telah memperkenalkan satu lagi produk mereka yang lebih sihat untuk diminum, Coca-Cola Plus.

Kenapa produk Coca-Cola ini dikatakan sihat? Sebabnya terdapat kandungan fiber yang lebih dalam air ini. Disamping itu, kandungan gula yang terdapat dalam Coca-Cola Plus pun dikurangkan berbanding yang original dan sifar kalori.

Menurut Coca-Cola, lemak dari makanan akan kurang diserap ke dalam badan apabila minum Coca-Cola Plus kerana kandungan fiber yang terkandung dalam air ini membantu menyingkirkan lemak berkenaan.

Kandungan lain yang terdapat di dalam Coca-Cola Plus pun dikatakan bagus untuk kesihatan. Seperti biasa, Coca-Cola Plus akan dilancarkan di Jepun dahulu bermula 27 Mac dengan harga USD1.40 (lebih kurang RM6). Anda percaya manifesto yang dikeluarkan Coca-Cola ini? Kalau kami ke Jepun, nanti kami cuba air ini.

Let's block ads! (Why?)





Sumber : VOCKET

P/S Kami muatkan beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. Jangan lupa untuk Like & Share! 😍 💕


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.