Hi! Welcome Back and Stay Tune! Lebih 75 Juta Salinan Grand Theft Auto V Telah Terjual Setakat Ini - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Lebih 75 Juta Salinan Grand Theft Auto V Telah Terjual Setakat Ini

Take-Two Interactive, syarikat penerbit disebalik permainan popular seperti Grand Theft Auto hari ini telah mengumumkan penyata kewangan mereka, dan menariknya, salah satu perkara yang mencuri perhatian adalah angka jualan permainan popular, Grand Theft Auto.

Menurut Take Two, sehingga kini, Grand Theft Auto V telah terjual sebanyak lebih kurang 75 juta salinan seluruh dunia – sekaligus menjadikan ia antara permainan popular.

Angka ini boleh dikatakan sangat jauh berbanding permainan lain seperti Mafia III yang hanya terjual 5 juta, atau Civilization VI yang terjual sekitar 1.5 juta salinan.

GTA sendiri mempunyai peminat yang ramai, bukan sahaja di Malaysia tetapi di seluruh dunia – membolehkan pengguna memainkan watak penjahat dalam menyelesaikan pelbagai tugasan. Selain permainan biasa, GTA Online juga turut dilihat mempunyai permintaan yang tinggi dari segi mikro-transaksi dan sebagainya.

Selain permainan untuk konsol dan PC, pihak Take-Two juga baru-baru ini telah mengambil-alih penerbit permainan pada peranti mudah-alih, iaitu Social Point.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2kG23cB

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.