Hi! Welcome Back and Stay Tune! (Ura-Ura) Samsung Mungkin Mempertontonkan Prototaip Telefon Pintar Boleh-Lipat Pada MWC - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

(Ura-Ura) Samsung Mungkin Mempertontonkan Prototaip Telefon Pintar Boleh-Lipat Pada MWC

Samsung sebelum ini sedia mengumumkan mengenai acara media khusus yang dijadualkan pada 26 Februari 2017 kelak bersempena dengan Mobile World Congress. Samsung dijangka memperkenalkan tablet terbaru mereka pada acara berkenaan.

Kini, desas-desus baru hadir mengatakan Samsung mungkin turut mempertontonkan sebuah prototaip telefon pintar yang boleh-dilipat pada acara sama. Ia dikatakan Samsung akan mempertontonkan ia dalam sebuah acara khusus kepada beberapa pihak terpilih.

Samsung Galaxy X

Pengenalan seumpama ini dilihat lebih memfokuskan kepada teknologi panel paparan yang diguna-pakai – selain membolehkan mereka hadir dengan sebuah tablet yang boleh dilipat menjadi telefon pintar. Desas-desus baru ini juga selari dengan laporan sebelum ini mengatakan Samsung akan memperkenalkan sebuah peranti dinamakan “Galaxy X” yang akan menawarkan sokongan skrin boleh-lipat.

Bercakap mengenai penawaran lebih kurang sama, sebelum ini Lenovo telah mempertontonkan prototaip lebih kurang sama tetapi masih tidak berkongsi perancangan untuk memasarkan produk berkenaan.

Bagi anda sendiri, adakah anda akan meminati produk seumpamanya, atau lebih mengemari akan satu peranti dengan penggunaan khusus.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2k2FYb2

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.