Hi! Welcome Back and Stay Tune! Terma Dan Syarat Apple iTunes Dihasilkan Dalam Bentuk Komik - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Terma Dan Syarat Apple iTunes Dihasilkan Dalam Bentuk Komik

Berapa ramaikah di antara kita yang membaca kesemua terma dan syarat menggunakan pelbagai perkhidmatan atas talian? Kami yakin ramai yang hanya menekan butang “saya setuju” apabila melihat terma dan syarat yang panjang berjela. R. Sikoryak seorang pelukis dari Amerika Syarikat melancarkan Terms and Conditions The Graphic Novel yang mengubah terma dan syarat iTunes menjadi sebuah komik.

Komik 96 muka surat ini dilukis mengikut gaya pelbagai pelukis komik popular seperti Akira Toriyama, Katsuhiro Utomo, Mike Mignola, Matt Groening dan Jack Kirby. Dengan adanya komik ini mungkin akhirnya pengguna akan tergerak untuk membaca seterusnya memahami kesemua terma dan syarat sebelum bersetuju. Komik ini akan dijual bula Mac pada harga $14.95 (~RM67).






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2kk3j42

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.