Hi! Welcome Back and Stay Tune! Sony Memperkenalkan Xperia XA1 Dan Xperia XA1 Ultra Dengan Fokus Terhadap Kamera - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Sony Memperkenalkan Xperia XA1 Dan Xperia XA1 Ultra Dengan Fokus Terhadap Kamera

Sony hari ini pada MWC 2017 telah mengumumkan kemaskini kepada siri-X mereka, dan telah melancarkan dua peranti baru, iaitu Xperia XA1 dan juga Xperia XA1 Ultra. Seperti tahun lepas, ia masih menggunakan rekaan bingkai tepi yang nipis, selain pada masa yang sama kini Sony mengatakan menawarkan kamera yang berkualiti pada peranti berspeisifkasi pertengahan mereka.

Xperia XA1

Xperia XA1 hadir dengan skrin 5-inci pada resolusi 720p, dijana menggunakan cip MediaTek Helio P20, memori sehingga 3GB RAM, ruangan storan sehingga 32GB, dan bateri berkapasiti 2300mAh. Telefon pintar ini menggunakan kamera belakang 23-megapixel Exmor RS, dan kamera hadapan 8-megapixel Exmor R.

Xperia XA1 Ultra pula hadir dengan skrin 6-inci pada resolusi 1080p, dijana menggunakan cip MediaTek Helio P20, memori 3GB RAM, ruangan storan sehingga 64GB, dan bateri berkapasiti 2700mAh. Ia turut menggunakan kamera belakang 23-megapixel Exmor RS dan kamera hadapan 16-megapixel Exmor RS.

Kedua-dua telefon pintar ini dijana menggunakan Android Nougat, dan menawarkan sokongan pengecasan pantas Pump Express+.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2lM86Nm



✍ Sumber : ☕ Amanz


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.