Hi! Welcome Back and Stay Tune! (Video) Aksi TMJ Beraksi Di Atas Padang, Kawalan Bola Cantik, Assist Dan Hasilkan Gol Yang Menarik - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

(Video) Aksi TMJ Beraksi Di Atas Padang, Kawalan Bola Cantik, Assist Dan Hasilkan Gol Yang Menarik

Pasti ramai sudah mengetahui yang pasukan Harimau Selatan, Johor Darul Ta’zim (JDT) telah mendaftar nama pemilik kelab mereka Tunku Mahkota Johor (TMJ) , Tunku Ismail Sultan Ibrahim sebagai pemain pasukan JDT.

Baginda sebelum ini juga telah menyatakan kesediaan untuk di’tackle’ oleh pemain lawan di mana baginda tidak kisah di mana menganggap ianya adakah kebiasaan dalam sukan bola sepak.

Tetapi persoalannya boleh ke baginda main bola? ternyata apa yang difikirkan sebelum ini nyata meleset, rupanya baginda memang hebat dalam permainan ini.

Jom lihat aksi TMJ bermain bola sepak dengan ‘skil’ dan gol jaringannya di muat naik di laman sosial.

[embedded content]

Kredit Video: Rise Of The Panters

Siakapkeli.my

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2lePIL8

✍ Sumber : ☕ Siakapkeli


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.