Hi! Welcome Back and Stay Tune! Halaqah 2017 Dihoskan Ahmad Noor Sulaiman - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Halaqah 2017 Dihoskan Ahmad Noor Sulaiman

Siri Halaqah 2017 kali ini membawa penonton kepada satu perjalanan kehidupan bagi manusia dari mula kematian hingga ke peringkat ditempatkan ke Syurga atau ke Neraka. Masih dihoskan oleh Ahmad Noor Sulaiman dan ahli panel Dr Danial Zainal Abidin, indikator Ustaz Tarmizi Ali.

halaqah 2017

Episod 1 Episod 2 Episod 3 Episod 4 Episod 5
Episod 6 Episod 7 Episod 8 Episod 9 Episod 10
Episod 11 Episod 12 Episod 13 Episod 14 Episod 15
Episod 16 Episod 17 Episod 18 Episod 19 Episod 20
Episod 21 Episod 22 Episod 23 Episod 24 Episod 25
Episod 26 Episod 27 Episod 28 Episod 29 Episod 30

Episod 1 – Kematian. Yang bernyawa pasti akan merasai mati. Episod pertama ini menyingkap persoalan kematian. Benarkah mati itu mati? Memahami bermulanya “Kehidupan selepas kematian”. Apakah yang akan berlaku kepada jasad dan roh yang dikebumikan?

Episod 2 – Sakaratulmaut. Memahami proses roh meninggalkan jasad, sakitnya Sakaratul Maut. Kenapa orang kafir kurang merasai kesakitan Sakaratul Maut? Bagaimana sains mentafsirkan kematian? Ketahui apakah perbezaan Sakaratul Maut dengan nazak?

Episod 3 – Kematian Yang Baik. Bagaimana dengan kematian kita nanti?. Dengan terpuji? Atau keji? Mengetahui tanda-tanda kematian yang baik, berusaha mempersiapkan diri serta ahli keluarga untuk kembali kepada Allah seandainya telah sampai saat kematian menjemput.

Saksikan program Halaqah 2017 setiap hari Jumaat jam 5 petang di TV9.

Views: 114

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2nq2cp6

✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.