Hi! Welcome Back and Stay Tune! Hanya Tuhan Yang Tahu Lakonan Fasha Sandha Dan Saharul Ridzwan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Hanya Tuhan Yang Tahu Lakonan Fasha Sandha Dan Saharul Ridzwan

Akan datang di Slot Cerekarama TV3, telemovie Hanya Tuhan Yang Tahu lakonan hebat Fasha dan Saharul Ridzwan. Terbitan syarikat Mache All Star United Sdn Bhd dan di bawah arahan Murali Abdullah. Skrip telemovie dihasilkan oleh Rosmadewi Zain.

Hanya Tuhan Yang Tahu

Para Pelakon

Fasha Sandha, Saharul Ridzwan, Shaharuddin Thamby, Aida Khalida, Ozlynn, Boy Iman, Taufiq Hanafi, Wan Sharmila.

Sinopsis Hanya Tuhan Yang Tahu

Akan dikemas kini kemudian.

Fasha Sandha (lahir 28 Mac 1984) boleh dikatakan seorang pelakon yang kerap membawa watak “wanita malang” dan kebanyakan genre atau watak yang dibawa oleh Fasha banyak kepada watak yang berat.

Walaupun begitu, Fasha juga boleh membawa pelbagai watak dari perempuan murah hati sehingga perempuan yang dikatakan membawa sial seperti dalam lakonannya untuk drama Natasha. Dalam satu temuramah dalam promosi drama Natasha, Fasha memberitahu kepada media bahawa wataknya di dalam Natasha amat sukar untuk dihayatinya dan memberi kesan kepada dirinya juga.

Nantikan telemovie Hanya Tuhan Yang Tahu yang akan bersiaran di TV3 slot Samarinda.

Views: 55

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2pcnLpA

✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.