Hi! Welcome Back and Stay Tune! Selitkan Foto Lama Di Setiap Gambar, Lelaki Ini Cipta Fenomena Baru - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Selitkan Foto Lama Di Setiap Gambar, Lelaki Ini Cipta Fenomena Baru

Beberapa keping foto milik jurukamera yang berasal dari Azerbaijan baru-baru telah menarik perhatian ramai orang di sosial media.

Kamal Bagirli, seorang jurukamera yang gemar travel ini telah memuatnaik beberapa foto yang diambil ke dalam akaun instagram beliau sepanjang percutiannya.

Hasil gambar-gambar tersebut menarik perhatian netizens kerana keunikannya dengan menggabungkan foto-foto lama yang berusia hampir 50 tahun, ke dalam foto yang diambilnya ketika itu untuk bandingkan perubahan suasana dan pemandangan sekitar kawasan yang dilawati Kamal. Foto-foto ini dikatakan mampu memberikan kita gambaran sebenar suasana di kawasan tersebut 50 tahun yang lepas.

Antara kawasan yang dilawati Kamal adalah Sepanyol, Perancis, Itali, dan Azerbaijan. Berikut di bawah,  adalah antara foto-foto dikatakan viral yang telah diambil oleh Kamal sepanjang percutian beliau:

Foto 6 orang wanita sedang berjalan sebaris

Foto seorang wanita sedang menjual roti di tepi jalan

Foto wanita yang sedang menari bersama pasangannya di tepi sungai

Foto dua orang warga emas sedang beristirehat di bawah pokok

Foto seorang lelaki sedang bertenggek sambil melihat pemandangan

Foto seorang lelaki sambil memegang beg, seperti sedang menunggu seseorang

Foto dua orang wanita yang sedang bertanyakan arah jalan pada polis

Foto bangunan La Sagrada Familia yang masih dalam pembinaan

Foto beberapa kanak-kanak kelihatan sedang mengutip baru berdekatan dengan Arc de Triomf

Foto kanak-kanak yang sedang melintas jalan

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2oOSgoY

✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.