Hi! Welcome Back and Stay Tune! Skoda Vision E Concept – Lukisan Ruang Dalam Disiar - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Skoda Vision E Concept – Lukisan Ruang Dalam Disiar

Setelah menunjukkan lukisan luar kenderaan elektrik konsep Vision E, Skoda kali ini mendedahkan pula bagaimana ruang dalam kenderaan itu akan kelihatan, sebelum ia membuat penampilan rasmi semasa Shanghai Motor Show yang akan berlangsung hujung April ini.

Boleh dilihat bahagian dalamnya cukup futuristik, dan sesuai dengan konsep maju kenderaan tanpa emisi dan pemanduan autonomous tahap 3 yang ditawarkan oleh kenderaan tersebut. Terdapat empat tempat duduk berasingan yang boleh dipusing dan ini memberikan lebih fleksibiliti kepada pengguna serta memudahkan keluar/masuk ke dalamnya.

Selain skrin sesentuh digital pada bahagian tengah papan pemuka yang dilengkapi dengan sistem hubungan Skoda Connect System, terdapat juga dua unit skrin yang lebih ke hadapan dan terletak lebih ke atas, untuk memaparkan pelbagai informasi berkenaan kenderaan ini.

Bagi penumpang di belakang, mereka mempunyai skrin sendiri di belakang penyandar kerusi hadapan. Selain melalui sentuhan, skrin ini juga boleh dikawal melalui satu lagi skrin yang terletak di perehat tangan antara dua tempat duduk belakang tersebut.

Selain itu, pada setiap pintu terdapat kotak yang disepadukan, dan ia boleh mgencas telefon secara induktif. Setiap skrin untuk penumpang ini juga boleh dihubungkan dengan telefon yang berasingan, seterusnya memberikan operasi yang lebih personal.

Bagi memberi rasa yang leih menyenangkan dan unik, kenderaan ini mempunyai lampu suasana yang dipilih dalam 10 warna dan ia terletak sepanjang bawah papan pemuka serta pintu. Terpulang kepada pengguna untuk memilih warna apa yang digemari.

Visio E dikuasakan oleh sepasang motor elektrik, iaitu satu untuk setiap gandar dan ia memberikan jumlah kuasa keseluruhan sebanyak 302 hp (225 kW) dan boleh bergerak dengan kelajuan sehingga 180 km/j. Menurut Skoda, kenderaan ini boleh bergerak sehingga jarak 500 km hasil daripada penggunaan bateri lithium ion dan sistem penjanaan semula kuasa.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2oI0srl

✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.