Hi! Welcome Back and Stay Tune! VIDEO: Toyota Corolla E7 Liftback Berenjin 2JZ Menjana 1600 Hp Dari Arab Saudi Gegar Litar Drag Qatar - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

VIDEO: Toyota Corolla E7 Liftback Berenjin 2JZ Menjana 1600 Hp Dari Arab Saudi Gegar Litar Drag Qatar

[embedded content]

Saluran youtube 1320 Video yang sering memuat naik video-video perlumbaan drag kini sekali lagi menyiarkan video yang sangat menarik ditonton – kali ini menampilkan Toyota Corolla generasi keempat E7 versi liftback (KE70/TE71) yang diberikan enjin 2JZ bersama sebuah unit pengecas turbo gergasi.

Corolla berkenaan dipandu oleh Ali Alluwaym dari Arab Saudi pada perlumbaan drag Arabian Pro Series pusingan terakhir yang dianjurkan oleh Qatar Racing Club, dalam kategori Outlaw 6 Cylinders. Video ini memaparkan setiap perlumbaan Corolla tersebut pada pusingan kalah mati hingga ke pusingan akhir, yang menyaksikan ia menjadi juara dalam kategori tersebut.

Dapat disaksikan, jentera drag ini mampu memecut pada jarak suku batu dalam masa kurang dari lima saat iaitu sekitar 4.8 saat, menewaskan berberapa buah Nissan Skyline GT-R R32, Nissan Fairlady 300ZX serta sebuah Ford Mustang TB48 ‘Fox Body’ pada pusingan akhir yang enjinya tidak boleh dihidupkan.

Selain dari mengetahui enjin 2JZ berkenaan diberikan turbo gergasi Garrett GT 50, dapat dilihat juga ia masih lagi menggunakan kerangka asal Corolla E7 dengan binaan tube frame pada bahagian hadapan.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2nkMpHW

✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.