Hi! Welcome Back and Stay Tune! Carrick Bersara Jika Kontrak Tak Sambung Dengan MU - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Carrick Bersara Jika Kontrak Tak Sambung Dengan MU

LONDON: Michael Carrick membayangkan persaraan daripada bola sepak jika 11 tahun kerjayanya di Manchester United tidak dilanjutkan kelab berkenaan.

Pemain tengah berusia 35 tahun itu mendedahkan bahawa dia masih belum berbincang dengan pengurus United, Jose Mourinho mengenai kontrak baharu.

“Saya tidak banyak berbual dengan dia (Mourinho). Jelas sekali bahawa ia akan berlaku secara berperingkat, saya belum memikirkannya dan saya hanya perlu bertenang berkenaan beberapa perkara itu,” katanya.

Carrick, yang kontraknya akan berakhir pada penghujung musim ini, sudah beraksi 443 perlawanan dan menjaringkan 24 gol untuk United sejak berhijrah dari Tottenham dengan harga STG18.6 juta pound (RM101 juta) pada tahun 2006.

Dia sudah memenangi lima gelaran Liga Perdana, Piala FA, dua Piala Liga, Liga Juara-Juara dan Piala Kelab Dunia pada zamannya di Old Trafford, malah mengakui ia akan menjadi sukar untuk bermain di tempat lain.

“Saya tidak fikir ada banyak tempat saya mahu bermain, jika ada, selepas ini pula,” kata Carrick. “Saya mempunyai masa di sini, saya tidak fikir saya akan pergi ke tempat lain.” – AGENSI

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2mSj1o3

✍ Sumber : ☕ Siakapkeli


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.