Hi! Welcome Back and Stay Tune! Aeril Zafrel Pakaikan Tudung Saji Pada Wawa Zainal - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Aeril Zafrel Pakaikan Tudung Saji Pada Wawa Zainal

Pasangan selebriti Aeril Zafrel dan Wawa Zainal selalu mendapat perhatian netizen kerana mereka merupakan antara pasangan selebriti di Malaysia yang paling romantik.

Baru-baru ini tular di media sosial tentang respon Aeril di akaun twitternya.

Pada mulanya Aeril berkongsi gambar di twitter yang menunjukkan dua gambar Wawa, satu dengan memakai selendang dan satu lagi memakai tudung bawal.

Di kapsyen gambar tersebut Aeril meminta bantuan ramai untuk memilih sama ada selendang atau bawal yang paling sesuai dengan isterinya itu.

Sehubungan dengan twit Aeril itu, terdapat satu balasan twit daripada peminatnya yang mengatakan jika Wawa memakai tudung saji sekalipun dia akan tetap kelihatan cantik.

Disebabkan oleh balasan twit oleh peminatnya itu, Aeril memberikan respon yang sangat lucu dan telah mencuit hati netizen.

Kelihatan Aeril berkongsi gambar Wawa memakai tudung saji lalu berkata,

“Katanya pakai tudung saji pun lawa? Haha tak lawa pun #secretbywawazainal”

Tak sangka Aeril Zafrel adalah seorang yang lucu. Bertuah Wawa kerana memiliki seorang suami yang penyayang dan kelakar. Patutlah hubungan mereka selalu nampak bahagia.

The post Aeril Zafrel Pakaikan Tudung Saji Pada Wawa Zainal appeared first on Berita Viral.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://bit.ly/2oBnWyf

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.