Hi! Welcome Back and Stay Tune! Sherry Al Hadad Belum Sempat Jumpa Amyra Rosli - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Sherry Al Hadad Belum Sempat Jumpa Amyra Rosli

Sherry Al Hadad nampaknya semakin mendapat tempat dalam bidang pengacaraan.

Terbaru Kakigosip difahamkan, Sherry telah dipilih untuk menggantikan tempat Amyra Rosli bagi program Muzik Muzik 32 atas faktor kesihatan.

“Dua minggu lepas Sherry gantikan sekejap untuk Amyra namun di atas alasan kesihatan untuk minggu seterusnya saya ditawarkan untuk menjadi hos tetap bagi rancangan tersebut.

“Pesan daripada Amyra tak ada sebab tak sempat lagi jumpa dia. Dan semuanya berlaku dalam sekelip mata. Jadi bila dah dapat tawaran ini sudah tentulah saya teruja dan pada masa sama saya gementar juga,” ujarnya

Menurut Sherry yang juga merupakan pengacara bagi rancangan Perang Bibir di TV9, berkata, dia cuba menggalas tanggungjawab yang diberikan dengan sebaik mungkin, tambah pula pengacara-pengacara sebelum ini semuanya bagus-bagus.

“Bidang pengacaraan sebelum ini berbeza, kerana cabang baru ini bidangnya muzik. Oleh itu saya perlu banyakkan research mengenai muzik dan siapa artis undangan.

“Alhamdulillah digandingkan dengan Hefny banyak juga timba ilmu dengan dia, malah kami berdua pun cepat tangkap,” katanya.

Menyedari setiap program mempunyai pengikut dan penonton tersendiri, dia terbuka seandainya ada kritikan dan berharap agar kehadirannya diterima baik.

Ada baiknya juga Amyra pada waktu ini banyakkan berehat dan lebih tumpukan sepenuh perhatian terhadap kandungannya. Insya-Allah dah ada cahaya mata rezeki tentu mencurah-curah.

The post Sherry Al Hadad Belum Sempat Jumpa Amyra Rosli appeared first on Berita Viral.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2p0LPvD

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.