Hi! Welcome Back and Stay Tune! "Kat Instagram Bukan Main Ramai Yang Komen Maki, Kutuk, Kecam, Kat Luar Tak Ada Pulak, Siap Ajak 'Selfie' Lagi".. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

"Kat Instagram Bukan Main Ramai Yang Komen Maki, Kutuk, Kecam, Kat Luar Tak Ada Pulak, Siap Ajak 'Selfie' Lagi"..

PELAKON Uqasha memberitahu dia tidak pernah diserang secara terbuka di tempat awam walaupun menerima pelbagai kecaman netizen menerusi laman sosial.

Ia susulan langkah kontroversi mengenai tindakan berani dirinya kembali membuka tudung selepas pernah membuat keputusan memakainya.
“Walaupun di Instagram ramai yang mengecam saya, tapi bila berjumpa diluar tak ada pula yang mengutuk secara terbuka.
“Ada juga beberapa individu yang datang kepada saya mengaku pernah mengecam saya di Instagram tetapi ingin menganbil gambar bersama pula,” katanya kepada mStar Online.
Tambah Uqasha, dia sudah lali menerima kutukan dan kecaman tetapi sebagai manusia biasanya, adakalanya dia juga terkesan dengan tuduhan yang diberikan.
“Saya dah tak kisah tentang kutukan dan saya juga tak mampu nak paksa mereka untuk menyukai saya. Lepas beka tudung, lagi teruk saya dikecam, tetapi sekarang orang sudah mula terima,” jelas Uqasha lagi.
Menurut Uqahsa, dia lebih suka diam diri daripada memberikan komen tentang apa-apa perkara berlaku bukan kerana lari dari media, tetapi tidak mahu mengatakan perkara yang boleh keruhkan keadaan
Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2oCPbbL

✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.