Hi! Welcome Back and Stay Tune! Makin Popular, DJ Lin Mula Jaga Penampilan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Makin Popular, DJ Lin Mula Jaga Penampilan

Penyampai stesen radion Suria FM, DJ Lin mengakui semakin menjaga penampilannya setelah kian dikenali ramai.

Menurut penyampai radio yang begitu sinonim dengan segmen Suria Cinta itu, pada peringkat awalnya dia tidak berapa gemar untuk bersiap, kerana lebih selesa tampil polos tanpa sebarang solekan.

Bagaimana pun, atas nasihat ramai, dia akhirnya akur untuk tampil lebih menarik kerana semakin perhatian.

“Saya tidak suka sangat bersolek. Tapi lepas selalu kena nasihat dari kawan-kawan dan orang sekeliling, jadi saya perlu jaga penampilan bila berada di tempat awam.

“Sekarang, kalau berada di luar, pasti akan ada peminat yang mahu bergambar sama. Jadi mahu tidak mahu, saya perlu bersedia,” katanya jujur.

DJ Lin ditemui pada majlis penjenamaan semula stesen Suria FM, di Ruyi & Lun Restaurant, Kuala Lumpur, Rabu lalu.

Dalam perkembangan lain, DJ Lin turut merakamkan rasa terharu dan gembira apabila dipilih sebagai antara lima calon akhir untuk dua kategori Anugerah MeleTop tahun ini.

The post Makin Popular, DJ Lin Mula Jaga Penampilan appeared first on Berita Viral.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://bit.ly/2nDH3mu

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.