Hi! Welcome Back and Stay Tune! Tutup Aurat Peminat Wanita Sebelum ‘Upload’ Ke Instagram, Tindakan Artis Muda Ini Patut Dipuji - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Tutup Aurat Peminat Wanita Sebelum ‘Upload’ Ke Instagram, Tindakan Artis Muda Ini Patut Dipuji

Nama Haqiem Rusli mungkin tidak pernah didengari ramai sebelum ini. Namun, tindakan penyanyi muda ini yang memuliakan aurat peminat-peminat wanitanya telah menjadikan namanya disebut-sebut netizen.

Haqiem Rusli yang baru-baru ini telah mengadakan sebuah persembahan di Batu Pahat telah mengambil kesempatan untuk bergambar dengan peminat-peminatnya yang terdiri daripada golongan wanita.

Apa yang menariknya adalah bila Haqiem Rusli telah bertindak untuk menutup aurat kesemua gambar peminat wanita beliau sebelum dimuat naik ke laman Instagram beliau mendapat pujian netizen. Gambar-gambar itu telah diedit oleh boleh beliau sendiri bagi memastikan aurat peminatnya tidak kelihatan di situ.

Tindakan beliau ini seterusnya mendapat pujian netizen yang rata-ratanya kagum dengan sensitiviti beliau terhadap perkara ini dan sanggup meluangkan masa untuk mengedit dan menutup aurat peminat-peminat wanita beliau.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://bit.ly/2nXDo53

✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.