Hi! Welcome Back and Stay Tune! (Konsep) MacBook Pro 2018 Dengan Sokongan Apple Pencil - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

(Konsep) MacBook Pro 2018 Dengan Sokongan Apple Pencil

MacBook Pro 2017 membawakan inovasi dalam bentuk Touchbar yang boleh digunakan sebagai pintasan pantas untuk pelbagai program. Hasilnya jualan MacBook Pro melonjak walaupun ada yang mengatakan Touchbar ialah fungsi gimik yang tidak diperlukan pengguna profesional. Apakah fungsi profesional yang diperlukan oleh pengguna yang banyak melakukan kerja grafik? Menurut pandangan Daniel Brunsteiner seorang pereka yang berasal dari Amerika Syarikat, MacBook Pro 2018 perlu menyokong Apple Pencil dengan keseluruhan papan kekunci fizikal digantikan dengan panel sesentuh dengan sokongan haptik. Di dalam mod menaip pad sesentuh akan memaparkan papan kekunci QWERTY. Sistem haptik dari Taptic Engine yang dipertingkatkan akan memberikan sensasi seperti menaip menggunakan papan kekunci fizikal. Fungsi ini sudahpun wujud pada Lenovo Yoga Book.

Apa yang membuatkan konsep MacBook Pro 2018 ini menarik ialah pengguna hanya perlu menatal skrin untuk mematikan paparan kekunci QWERTY dan keseluruhan permukaan kini menjadi tablet lukisan yang menyokong Apple Pencil. Kini MacBook Pro mempunyai permukaan luas untuk lakaran seperti sebuah Wacom Intuous.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2ohHiqV

✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.