Hi! Welcome Back and Stay Tune! Tular Ikan Beracun Mirip Presiden Donald Trump - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Tular Ikan Beracun Mirip Presiden Donald Trump

Spread the love

SEEKOR ikan beracun di pusat akuarium Sea Life di Manchester Trafford Centre, United Kingdom menjadi sensasi gara-gara memiliki wajah mirip Presiden Amerika Syarikat (AS) yang baharu, Donald Trump.

Ikan beracun dari jenis Cowfish yang berwarna kuning itu dirakam oleh seorang pengunjung, Steve Collins ketika berkunjung ke akuarium tersebut bersama kakaknya Marie,37 serta tiga anaknya yang berusia tiga, lapan dan sembilan tahun.

Tular Ikan Beracun Mirip Presiden Donald Trump

Collin, 37 memberitahu dia tidak dapat menahan gelak sebaik sahaja melihat persamaan bentuk wajah dan bibir yang dimiliki oleh ikan beracun warna kuning itu dengan Trump.

“Saya terus melihat ikan itu seperti Donald Trump apabila terpandangnya.

“Jujurnya, saya bukan seorang yang berminat dengan politik tetapi kita boleh melihat gambar Trump di mana-mana. Saya kadang-kadang bersetuju dengan Trump dan kadang-kadang tidak.

“Tapi, bila saya terlihat ikan ini, saya tidak boleh berhenti gelak” kata Steve.

Spesis ikan ini kebiasaannya ditemui di perairan terumbu karang di Lautan Hindi dan Lautan Pasifik.

Baca: Burung Ini Miliki Gaya ‘Rambut’ Seperti Trump

Terdahulu, seekor burung kuang emas jantan juga sensasi kerana memiliki jambul seperti Trump. Foto unggas itu dirakam oleh seorang wartawan ketika berkunjung ke Taman Safari Hangzhou, China. -MYNEWSHUB.CC

Sumber: The Sun

[embedded content]

Loading…

Spread the love

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2lbb1ha

✍ Sumber : ☕ Berita Isu Panas


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.