Hi! Welcome Back and Stay Tune! Xiaomi Mi Max 2 Akan Hadir May Ini Dengan 6.44 inci Skrin, 6GB RAM - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Xiaomi Mi Max 2 Akan Hadir May Ini Dengan 6.44 inci Skrin, 6GB RAM

Xiaomi Mi Max 2

Bagi peminat peranti bersaiz besar atau phablet sudah tentunya menanti-nantikan kemaskini terbaru dari Xiaomi Mi Max yang kini telah pun dipasaran Malaysia dengan harga RM999. Ia merupakan peranti yang cukup besar iaitu bersaiz 6.44 inci dengan reaolusi HD Penuh, Pemproses Snapdragon 652, 16 MP kamera, 4GB RAM dan sebagainya.

Terbaru, desas-desus  mengena Xiaomi Mi Max 2 mula kedengaran setelah hampir setahun model generasi pertama dilancarkan. Menurut sumber, Xiaomi Mi Max 2 akan mengekalkan saiz paparan sebesar 6.44 inci. Namun prestasi, kapasiti bateri dan memorinya akan ditingkatkan.

Xiaomi Mi Max 2 dijangka hadir dengan pemproses Snapdragon 660 bersama sama 6 GB RAM serta ruang memori sehingga 128 GB. Baterinya juga telah ditingkatkan kepada 5000 mAh. Buat masa ini tiada info mengenai sensor kamera yang digunakan pada peranti tersebut.

Xiaomi Mi Max2 akan tersedia dipasang dengan Android 7.0 Nougat dengan MiUI yang terbaru. Ia dijagka akan dilancarkan pada bulan May ini. Tarikh rasmi pelancaran serta harga Xiaomi Mi Max 2 masih lagi belum diketahui.

Sumber : GSMArena

The post Xiaomi Mi Max 2 Akan Hadir May Ini Dengan 6.44 inci Skrin, 6GB RAM appeared first on Mesra Mobile.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2ls5vJP



✍ Sumber : ☕ Mesra Mobile


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.