Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Aku Sayang Kau Tanpa Batas Waktu” – Ucapan Birthday Aeril Untuk Wawa Cukup Sweet, Buat Peminat Terkesan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Aku Sayang Kau Tanpa Batas Waktu” – Ucapan Birthday Aeril Untuk Wawa Cukup Sweet, Buat Peminat Terkesan

Pasangan selebriti Aeril  dan Wawa Zainal memang dikenali dengan sifat romantis mereka. Selepas membuat kejutan dengan memberikan Wawa sehelai skaf yang dibuat khas bersempena dengan hadiah hari jadi Wawa, semalam jadi tular di media sosial video kejutan yang dibuat oleh Aeril untuk Wawa.

Apa yang lebih menarik, penggambaran untuk video yang bertemakan Bollywood ini telah dijalankan di Lombok, Indonesia.

Maafkan aku… Jika sebelum-sebelum ini selalu membuat dikau terasa,
kekadang merajuk dan barangkali menangis tanpa diketahuiku;
bila setiap kali dikau bertanya tentang keistimewaannya tarikh hari ini
yang seolah dikau lihat aku terlupa… .

Tapi percayalah dikau yang dicintai kerana ALLAH…
Sebenarnya aku sengaja berpura lupa
kerana sering pula setiap hari istimewa dikau ini,
acap kekangan kerja menghalang kita rai bersama…
dan kerana itu bila saja punya kelapangan
tetap jua kita sambut biar lewat manapun… Selamat hari lahir sayangku dari dunia hingga ke Surga…

Aku menyayangi dikau tanpa batas waktu
kerana betapa banyak pun aku menuntut…
Tapi dikau tetap jua menuntun…
Dikau separuh diriku, separuh nafasku, separuh kekuatanku,
dan telah dikau sempurnakan separuh agamamu
dan sudah pula dikau dimuliakan sebagai permaisuri hati…
Doaku moga dikaulah bidadari dunia yang dicemburui bidadari di ‘atas’ sana.

Kali ni buat suprise birthday kt wawa. Buatkan tudung special utk dia dan Jadikan @w4w4_zainal heroin hindustan..

Mahu sahaja aku jadi penafsir rindu pada tiap mimpmu!
Aku ingin tetap mencintai dikau dengan sederhana
tapi penuh wangian kasih sayang…
Sudah kita merancang dengan cita-cita
tetapi biar DIA menentukan dengan cintaNya!

Sesungguhnya, dikau tak pernah jauh meski cuma sebersit hati!
sentiasa ada rindu yang bersekutu dengan waktu
buat aku kangen bangat sama kamu sampai makin tegar kasmaran kita..
Selalu ada rindu merasuk rasa.
Aku mau ikhlas, ikhlas menyayangmu…
Tutuplah matamu, cukup aku dan tuhan yang tahu…
MILAD BUATMU ISTERI –
RATU SANUBARIKU …
NUR HAWA ZAINAL ABIDIN!

Custom made Shawl by @secretbywawazainal

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2nwvqy1

✍ Sumber : ☕ Siakapkeli


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.