Hi! Welcome Back and Stay Tune! Terima Kasih Kepada Pelawat Pembaca Mukah Pages. Anda Membuat Kami Bertambah Yakin!! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Terima Kasih Kepada Pelawat Pembaca Mukah Pages. Anda Membuat Kami Bertambah Yakin!!

Terima Kasih Kepada Pelawat Pembaca Mukah Pages. Anda Membuat Kami Bertambah Yakin untuk menuju angka ke-Sejuta Pelawat Blog!! 

Setahun sudah kami membiasakan untuk menerbit serta menambahbaik teknik penyembahan blog terutama kepada para pelawat yang setia bersama kami setahun ini. Hari ini rekod tercipta bila mana Mukah Pages mampu menarik pelawat seramai 30 ribu (30,000)  untuk singgah dan membaca artikel dari pelbagai sumber pilihan yang kami terbitkan. Pada saat jam 10.11 malam ini rekod statistik pelawat menunjukkan sekitar 29,730 telahpun melawat blog. (Sasaran kami adalah untuk mencipta blog yang mempunyai pelawat atau pembaca blog sekitar lima puluh ribu (50,000) sehari.




Begitu juga sasaran kami untuk mendapatkan Sejuta (1,000,000) pelawat sehingga hujung bulan ini nampaknya lebih awal tercapai dari yang kami jangkakan. Ini kerana pada masa posting ini dibuat statistik blog telah menunjukkan angka pelawat yang ke-994,760 (hanya kurang 5,240 ke-Sejuta!!) dan kami yakin untuk mendapatkan pelawat ke-Sejuta PERTAMA sebelum jam 12.00 am tengahari esok.

 Adakah anda merupakan merupakan pelawat

ke-Sejuta (1,000,000) PERTAMA Mukah Pages!!


Terima Kasih kepada anda semua kerana masih setia bersama kami. Happy and enjoy Blogging. 

  



 

 

 

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.