Hi! Welcome Back and Stay Tune! FELDA Sedia Hadapi Ancaman Hanoi FC - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

FELDA Sedia Hadapi Ancaman Hanoi FC

KETUA jurulatih FELDA United FC, B Sathianathan. – Foto Luqman Hakim Zubir

SHAH ALAM: Ketua jurulatih FELDA United FC, B Sathianathan tidak akan melakukan banyak perubahan dalam senarai kesebelasan utama menjelang pertemuan dengan Hanoi FC pada aksi kedua Kumpulan G Piala AFC di Stadium Shah Alam, esok.

Bekas jurulatih skuad kebangsaan itu menjelaskan barisan pemain ketika menewaskan Sarawak dalam saingan Liga Super Sabtu lalu, akan dikekalkan berikutan kekangan masa.

“Ia mungkin bukan barisan terbaik kami dan saya masih belum dapat melakukan banyak perubahan kerana faktor masa dan jadual yang padat.

“Mereka mempamerkan persembahan yang baik ketika berdepan Sarawak, jadi bagi saya harap sesiapa saja yang akan diturunkan untuk perlawanan esok akan memberi aksi lebih baik,” katanya pada sidang media di sini, hari ini.

Sathianathan turut berwaspada dengan ancaman Hanoi yang dilihat memiliki lebih pengalaman di Piala AFC berbanding pasukannya yang muncul kali pertama dalam saingan peringkat Asia itu.

“Saya tahu Hanoi lebih berpengalaman dalam pertandingan ini, malah mereka juga dibarisi beberapa pemain kebangsaan Vietnam dan pemain naturalisasi.

“Apapun saya yakin pemain akan memberi cabaran terbaik dan berusaha meraih kemenangan,” katanya.

Sementara itu, jurulatih Hanoi, Chu Dinh Nghiem yang turut berdepan masalah kecederaan beberapa pemain menegaskan pasukannya akan cuba mempamerkan aksi terbaik untuk mendapatkan keputusan positif.

“Kami sudah mendapat maklumat mengenai FELDA United dan mereka adalah pasukan yang bagus, kami hormati mereka.

“Pemain utama kami, Alvaro Silva Linares (pertahanan) dan Hoang Vu Samson (penyerang) mengalami kecederaan, tapi kami tetap akan cuba berikan yang terbaik untuk perlawanan esok,” katanya.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2lS7TXU

✍ Sumber : ☕ Siakapkeli


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.