Hi! Welcome Back and Stay Tune! Hantar Selfie Separuh Bogel, Guru Dipenjara 3 Tahun - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Hantar Selfie Separuh Bogel, Guru Dipenjara 3 Tahun

Spread the love

GARA-gara miang menghantar gambar swafotonya (selfie) dalam keadaan separuh bogel kepada salah seorang pelajarnya, seorang guru dari Connecticut, Amerika Syarikat telah dijatuhi hukuman penjara selama tiga tahun, baru-baru ini.

Allison Marchese, 39, dipercayai menghantar gambar dan teks lucah kepada pelajarnya yang berusia 14 tahun sebelum perbuatannya itu dilaporkan ke pihak pengurusan sekolah.

Sementara itu, dalam hujah pembelaannya, Allison yang sudah berkahwin dan mempunyai suami yang bekerja di sekolah yang sama menjelaskan gambar selfie yang diambilnya itu sebenarnya adalah untuk suaminya sebelum tersalah hantar kepada pelajar berkenaan.

Susulan jenayah seksual itu, Allison telah digantung perkhidmatan sejak Januari lalu.

Kecewa dengan perbuatan isterinya, suami Allison dikhabarkan telah menuntut penceraian daripada wanita tersebut. – MYNEWSHUB.CC

[embedded content]

Loading…

Spread the love

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2lrMgl5

✍ Sumber : ☕ Berita Isu Panas


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.