Hi! Welcome Back and Stay Tune! Tommy Page Meninggal Dunia Pada Usia 46 Tahun - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Tommy Page Meninggal Dunia Pada Usia 46 Tahun

Spread the love

PENYANYI dan penulis lagu yang yang popular dengan lagu “I’ll Be Your Everything” pada era 90-an, Tommy Page, meninggal dunia pada usia 46 tahun.

Laman web Billboard.com melaporkan punca kematian Page masih tidak jelas tetapi rakan-rakan rapat kepada penyanyi itu tidak menolak kemungkinan beliau membunuh diri.

Page memulakan kerjaya sebagai artis rakaman untuk Sire Records dan lagu “I’ll Be Your Everything,” mengungguli tangga teratas Billboard 100 pada April 1990. Lagu itu ditulis beliau bersama-sama dengan dengan Jordan Knight dan Danny Wood.

Ketika kematiannya, Page adalah seorang eksekutif di sebuah syarikat rakaman, penerbit majalah Billboard, naib presiden di Pandora dan seorang eksekutif di Village Voice.

Graduan Stern School of Business, Universiti New York itu pernah menjadi eksekutif di Warner Bros Records dan juga pernah menjadi Naib Presiden Kanan di Cumulus Media Inc.

Beliau membantu membentuk kerjaya artis termasuk Michael Buble, Alanis Morissette, Josh Groban dan Green Day.

Page meninggalkan pasangannya Charlie dan tiga anak mereka.

Beberapa artis dalam industri muzik melahirkan rasa dukacita mereka tentang pemergian Page di laman media sosial, termasuk Josh Groban dan penulis lagu Diane Warren. -MYNEWSHUB.CC

[embedded content]

Loading…

Spread the love

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2m7Wbtf

✍ Sumber : ☕ Berita Isu Panas


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.