Hi! Welcome Back and Stay Tune! Niat Nak Rakam Suka-Suka, Sebaliknya Video Ini Dapat Perhatian 30 Juta Penonton - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Niat Nak Rakam Suka-Suka, Sebaliknya Video Ini Dapat Perhatian 30 Juta Penonton

Seorang pemilik akaun Youtube, JustSomeMotion telah memuatnaik suatu rakaman video dan kini menjadi perbualan hangat di laman media sosial.

Parov Stelar, seorang penari yang berbakat telah merekodkan satu rakaman tariannya yang unik dan boleh dikatakan groovy. Rakaman tersebut telah dimuatnaikkan ke dalam akaun Youtube JustSomeMotion. Tarian yang menggabungkan beberapa jenis tarian seperti jazz, electro, moden dan traditional ini mendapat reaksi yang positif dikalangan netizen.

Parov bukanlah manusia yang lahir-lahir terus berbakat dalam tarian, malah ia mengambil masa bertahun-tahun untuk Parov mahir dalam bidang tarian ini. Sebelum Parov membuat rakaman tarian tersebut, beliau telah berlatih hampir setiap hari bagi memastikan tarian beliau disukai penonton.

Giliran OMM pula untuk tonton video tersebut.  Apa yang kami dapati, video ini memang tidak akan bosan jika diulang berkali-kali apa melihat tarian dan pergerakan beliau yang smooth. Tak hairanlah bagaimana video ini mampu raih hampir 30 juta penonton.

[embedded content]
Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2oG78CD

✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.