Hi! Welcome Back and Stay Tune! Nora-Nedim Kini Sah Suami Isteri - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Nora-Nedim Kini Sah Suami Isteri

Selepas lapan tahun bergelar ibu tunggal, Nora Danish, 35, menamatkan status berkenaan malam tadi dalam satu majlis tertutup yang diadakan di Glasshouse at Seputeh, Kuala Lumpur.

Dengan dua kali lafaz, aktres ini sah menjadi isteri kepada Nedim Nazri, 34. Majlis berlangsung sederhana namun meriah apabila dihadiri keluarga dan teman terdekat kira kira 8.37 malam.

Kedua-dua mempelai sebelum ini pernah melalui fasa perkahwinan dan perpisahan dikatakan sengaja memilih untuk tidak keterlaluan dalam meraikan hari bahagia mereka.

“Saya dan Nedim pernah merasai majlis pernikahan yang dibuat secara besar-besaran, namun untuk kali kedua ini biarlah kami bersederhana.

“Tidak semestinya majlis sederhana itu tidak meriah. Kami memilih cara ini kerana ia lebih peribadi dan intim,” katanya.

Nora yang anggun mengenakan busana kahwin rekaan jenamanya, Owl By ND berkata, beliau bersyukur kerana saat yang dinanti-nantikan ini akhirnya menjadi kenyataan.

Sekitar lapan tahun bergelar ibu tunggal kepada Putra Rayqal Ramli, 8, pelakon yang mula dikenali menerusi sitkom Puteri ini berharap semoga kebahagiaan yang baru dikecapinya kini berpanjangan hingga ke jannah.

“Ia seperti impian jadi nyata dengan penyatuan ini. Sudah lama saya tunggu momen ini untuk disatukan dengan belahan jiwa.

“Harap semua dapat doakan kebahagiaan saya dan suami,” kata Nora.

Mengenai kehadiran cahaya mata, pelakon itu bersama suaminya memaklumkan tidak akan menolak rezeki.

The post Nora-Nedim Kini Sah Suami Isteri appeared first on Berita Viral.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2oiY0aI

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.