Hi! Welcome Back and Stay Tune! Peng Soon, Liu Ying Tewas Di Final All England - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Peng Soon, Liu Ying Tewas Di Final All England

Spread the love

KUALA LUMPUR – Pasangan beregu campuran negara, Chan Peng Soon dan Goh Liu Ying tewas kepada pasangan China pada perlawanan akhir Kejohanan Badminton All England di Barclaycard Arena, Birmingham hari ini.

Pemenang pingat perak Sukan Olimpik Rio itu menewaskan Lu Kai-Huang Yaqiong 21-18 pada set pertama sebelum kalah pada dua set seterusnya, 19-21 dan 16-21 dalam pertarungan selama sejam 26 minit yang disiarkan secara langsung oleh Astro Supersport malam ini.

Liu Ying yang baharu sembuh daripada kecederaan lutut tetap memberikan aksi membanggakan walaupun terpaksa akur dengan ketangkasan lawan pada set terakhir pada final itu.

Untuk rekod pertemuan, Peng Soon dan Liu Ying masih belum dapat mengatasi lawan mereka itu bermula di Terbuka Korea dan Terbuka Perancis pada 2015 dan Terbuka Australia tahun lepas.

Sebelum ini, Peng Soon dan Liu Ying sekadar menamatkan cabaran mereka di pusingan separuh akhir All England pada 2012 ketika tewas kepada pasangan Tontowi Ahmad/Lilyana Natsir dari Indonesia pada 2012. – BERNAMA

[embedded content]

Loading…

Spread the love

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2ncPyJJ

✍ Sumber : ☕ Berita Isu Panas


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.