Hi! Welcome Back and Stay Tune! Apple Turut Akan Menghasilkan iMac Pro Untuk Pengguna Profesional - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Apple Turut Akan Menghasilkan iMac Pro Untuk Pengguna Profesional

Jika kami ke rumah teman yang menjalankan perniagaan mengambil gambar secara profesional, 80% daripada mereka memilih iMac sebagai komputer desktop pilihan. Tetapi sehingga kini tidak ada versi Pro dihasilkan oleh Apple. Penantian akan berakhir dalam masa terdekat selepas Timbalan Presiden bahagian pemasaran Apple Phil Schiller mengumumkan iMac edisi Pro sedang dibangunkan bersama dengan Mac Pro versi terbaru.

iMac edisi Pro yang mensasarkan pengguna profesional yang mahukan sebuah desktop yang lebih berkuasa dari sebuah MacBook Pro tetapi lebih mampu milik dari sebuah Mac Pro. “iMac Pro” ini turut disahkan tidak mempunyai sokongan skrin sesentuh atau Touchbar kerana kedua-duanya bukan fungsi yang paling diperlukan golongan profesional buat masa ini. Beliau tidak memberikan tarikh bilakah ia akan dilancarkan buat masa ini.

Sejak kebelakangan ini Apple dituduh melupakan pengguna dari kalangan profesional dan bahagian komputer peribadi dianaktirikan kerana tumpuan lebih diberikan kepada iPhone. Dengan kedua-dua produk baru ini mungkin pengguna profesional yang setia dengan produk Apple akan tidak lagi terasa dilupakan.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://bit.ly/2oxtnyA

✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.