Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pamela Anderson Intim Dengan Pengasas WikiLeaks? - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pamela Anderson Intim Dengan Pengasas WikiLeaks?

Selepas sebulan tersebar khabar mengatakan Pamela Anderson berpacaran dengan pengasas WikiLeaks, Julian Assange, terbaharu bintang Baywatch ini akhirnya tampil dengan satu kenyataan yang dimuat naik di laman web miliknya.

Sejak bulan lalu, Pamela dilihat beberapa kali meninggalkan Kedutaan Besar Ecuador di London untuk mengunjungi Julian. Aktres berusia 49 tahun itu juga kembali mengunjungi Julian pada 31 Mac lalu.

“Hubungan saya dengan Julian, sudah bukan rahsia lagi. Dia adalah salah seorang insan yang sya sukai,” kata Pamela.

Walaupun tidak menjelaskan lebih lanjut mengenai hubungannya dengan lelaki itu, namun Pamela mengaku jatuh cinta dengan salah satu sisi yang ada pada Julian.

“Dia adalah salah satu lelaki yang kuat yang saya kenal. Julian berusaha untuk membebaskan dunia dengan mendidik orang-orangnya. Ini adalah sebuah perjuangan yang romantis. Dan saya jatuh cinta padanya karena sikapnya itu,” tuturnya.

The post Pamela Anderson Intim Dengan Pengasas WikiLeaks? appeared first on Berita Viral.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://bit.ly/2ox3dMn

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.