Hi! Welcome Back and Stay Tune! Berdiri Kaku Selama 6 Jam, Wanita Ini Biar Orang Lakukan Apa Sahaja Pada Tubuhnya - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Berdiri Kaku Selama 6 Jam, Wanita Ini Biar Orang Lakukan Apa Sahaja Pada Tubuhnya

Baru-baru ini, telah menjadi perhatian netizen tentang eksperimen sosial dilakukan oleh seorang artis dari Yugoslavia, Marina Abramovic.

Abramovic merupakan salah sorang artis teater yang terkemuka. Beliau telah berkecimpung dalam dunia teater ini sudah hampir 40 tahun. Banyak pertunjukan Abramovic yang telah dilakukan sebelum ini mendapat sambutan yang hangat. Salah satu dari pertunjukan beliau yang paling terkenal adalah social experiment ini yang dipanggil Rhythm 0.

Intipati pertunjukan ini cukup mudah, Abramovic akan berdiri kaku selama 6 jam. Orang-orang sekeliling dibenarkan untuk lakukan apa sahaja pada tubuh badan beliau. Disediakan juga 72 jenis barang (seperti gunting, pisau cukur, senjata api dll)  untuk digunakan pada Abramovic.

Apa yang berlaku selama 6 jam itu pada Abramovic amat menyedihkan. Ada saat dimana Abramovic hampir menangis. Macam-macam perbuatan telah dilakukan pada beliau, mahupun baik atau jahat. Di sini, kita boleh lihat pelbagai jenis manusia yang mempunyai ragam yang berbeza. Ada yang jenis muka baik, tapi perangai serupa iblis, dan ada juga muka pecah rumah tapi hanya mengenakan benda yang baik-baik sahaja pada Abramovic.

Lihat foto dibawah untuk lihat apa yang berlaku pada Abramovic sepanjang 6 jam tersebut:

Berikut dibawah, video temuduga bersama Abramovic tentang reaksi beliau sepanjang pertunjukan berdurasi 6 jam itu berjalan:

[embedded content]
Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://bit.ly/2nWzjj3

✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.