Hi! Welcome Back and Stay Tune! Skrin LCD 18 Inci Untuk Penumpang Pesawat Kelas Ekonomi Dihasilkan Panasonic - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Skrin LCD 18 Inci Untuk Penumpang Pesawat Kelas Ekonomi Dihasilkan Panasonic

Kami agak berusia dan sudah hampir mencecah empat dekad bernafas di bumi Allah ini. Kerana usia tua ini kami sempat melihat perkembangan teknologi yang semakin canggih mengikut peredaran zaman. Pernah suatu ketika penumpang pesawat kelas kelas ekonomi berkongsi satu skrin besar untuk menonton tayangan filem yang sana. Kini skrin peribadi untuk setiap penumpang sudah menjadi standard.

Tetapi skrin yang digunapakai pada pesawat sekarang masih kecil sekitar 10″. Ini tidak memberikan kepuasan menonton. Panasonic Avionics memperlihatkan skrin 18″ untuk kegunaan penumpang pesawat kelas ekonomi di Aircraft Interiors Expo yang berlangsung di Hamburg hari ini. Skrin sensentuh yang jauh lebih besar dari rekaan biasa ini digabungkan dengan kerusi boleh lipat Side-Slip rekaan Molon Labe.

Saiz purata televisyen di ruang tamu sudah meningkat. Oleh itu saiz skrin untuk hiburan dalam penerbangan turut harus meningkat mengikut kehendak pasaran.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://bit.ly/2oDQFPM

✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.