Hi! Welcome Back and Stay Tune! Berkat Dikecam, Pendapatan King Coco Kini Setanding Pekerja Offshore - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Berkat Dikecam, Pendapatan King Coco Kini Setanding Pekerja Offshore

Nama King Coco mula menjadi perhatian netizen setelah sebuah video yang memaparkan aksi beliau bercakap bahasa Melayu dalam slang yang pelik jadi tular di laman-laman media sosial.

Selain daripada slang beliau yang pelik ini, netizen turut mengecam penampilan beliau yang menjolok mata dan tidak sopan.

Ironinya, meskipun teruk dihencap netizen setiap hari, King Coco masih mampu untuk meneruskan kehidupan beliau seperti biasa, seseolah makian berbakul-bakul yang diterima beliau menerusi laman-laman media sosial seperti di Twitter, Facebook dan Instagram tidak mendatangkan sedikit kesan kepada diri beliau.

Kemuncak kebencian netizen kepada beliau apabila beliau mengambil keputusan untuk mendirikan rumahtangga bersama suami beliau sekarang, Kapten Azrin sebagai isteri kedua dan lebih-lebih lagi apabila perkahwinan mereka dilangsung saat isteri pertama suaminya itu sedang mengandung pada ketika itu.

Walaupun menjalani jalan hidup yang mencabar, Coco atau nama sebenarnya Marshaira Ismail berkata, kritikan dari netizen tentang video viralnya itu sekaligus membuka pintu rezeki buat dirinya dan keluarga.

Berbeza dengan selebriti-selebriti yang lain yang meraih publisiti dan populariti berdasarkan bakat dan jumlah peminat mereka, instafamous King Coco memilih untuk meraih publisiti dengan kecaman dan jumlah haters. 

Menurut King Coco, perniagaan melalui media sosial sememangnya banyak bergantung pada populariti, lebih-lebih lagi yang berlandaskan paid review kerana iklan kita seharusnya dapat dilihat oleh ramai orang. Ditambah hobi beliau yang suka merakam video.

Bermula dengan suka-suka, beliau sekarang dikatakan mampu menjana sekitar RM20,000 sebulan dengan melakukan paid review di laman Instragram beliau saja.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://bit.ly/2nFOURw

✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.